21. 08. 2021

Nepečený cheesecake s jahodami a Pikaem

Ingredience

Korpus:

  • 95 g másla Tatra,
  • 235 g sušenek Lotus, rozlámaných,
  • 50 g lískových ořechů, namletých.

Náplň:

  • 500 g tučného tvarohu Tatra,
  • 3 žloutky,
  • 125 g moučkového cukru,
  • 80 ml pomerančové šťávy,
  • 250 g ricotty,
  • 75 g želatinového ztužovače za studena,
  • semínka z jednoho vanilkového lusku.

Zdobení:

  • Pikao v tubě,
  • jahody,
  • máta.

Postup

  1. Smíchejte rozlámané sušenky, namleté ořechy a máslo. Tyčovým mixérem pak rozdrťte na jemnou drobenku.
  2. Drobenku vmačkáte do formy na koláč vyložené pečícím papírem a nechte v lednici ztuhnout.
  3. Mezitím utřete vaječné žloutky s moučkovým cukrem. Přidejte pomerančovou šťávu, ricottu, tvaroh, ztužovač a semínka z vanilkového lusku. Vše pečlivě promícháme a rovnoměrně rozetřeme na vychlazený korpus.
  4. Vše dejte znovu do lednice ztuhnout. Poté pouze ozdobte jahodami, mátou a Pikaem.
  5. Dobrou chuť!

Videorecept

Použité produkty

Máslo 82% 250g

Více >

Pikao 8% 150g

Více >

Tvaroh tučný 8,4% 250g

Více >

Farmářské máslo 84% 200g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.